HAV - Holdye Adélka Viktorka Déltička

Velká novinka HAV + D

13.05.2009 11:08

 

Včera jsme konečně měli čas i v pořádku baterku u auta a mohli jsme vyrazit do Jimlínského útulku, což je hned u Loun. Cesta byla dlouhá, ale dorazili jsme v čas. Měli jsme tam vyhlídlou kříženku belgického ovčáka malinois Déltu. Vyndal jsem si ji z výběhu a šel se s ní sám projít, byla strašně ustrašená, pořád chtěla zpět do útulku a v lepším případě si lehla k mím nohám nebo se  o mě opřela a chtěla hladit. Tenisák a ani kůže jí opravdu extra nezájímali, ale tomu jsem nedával váhu, přecijenom jsem byl nový člověk a hlavně si s ní asi moc lidí nehrálo tak to nezná. Pak jsem vytáhl z auta Viktorku a holky si celkem rozumněli, jen to bylo ze strany Délty opravdu moc opatrné a hodně podřízené. Nakonec jsem neodolal a po telefonní dlouhé konverzaci s Dášenkou vzal Déltu domů. Cesta byla dlouhá asi 200 km. Délta byla na volno v kufru a prvních 50 km se jen rozkoukávala a pak začla lézt po celém autě a opravdu po celém, na dálnici po Praze když jsme jeli asi 120 km/h se rozhodla, že půjde pod volant k pedálům :DDD na první benzínce jsem jí musel dát do kanelky. Dášence se Délta v reálu líbí více než na fotečkách co jsme dostali od jedné hodné paní ( Jana Keslová ), která pomáhá psím kamarádům najít nové páničky. S Déltou a zbytkem smečky jsme již hned první den vyrazili ven a vše je bez problémů, holky se seznámili a naše ovčandy se kamárádí až moc :DD

 

Pár prvních foteček z druhého dne naleznete ve fotagalerii v záložce Délta

 

PS.: hrubky a jiné chyby opraví Dášenka snad večer :DD

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode